ANTOLAKETA ORGANIZACIÓN

ESKOLA JANTOKIA

ANTOLAKETA   OROKORRA

Gure eskolako jantokia kudeaketa zuzeneko jantokia da, hau da, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak jantokiko kudeaketa  eskolako kudeaketa orokorraren barnean sartu du. Begiraleen eta sukaldarien ratioak, ordutegiak, prezioak eta abar Hezkuntza Sailak berak ezartzen ditu. Eguneroko kudeaketa jantokiko arduradunaren esku geratzen da eta enpresa batek, AUZOLAGUN gure kasuan, jantokirako menuak prestatzen ditu, produktuak ekartzen ditu eta begiraleak kontratatzen ditu. Jantokiaren funtzionamendua gainbegiratzea Jantokiko Batzordeari dagokio.

Gure jantokiaren antolaketa orokorra horrela geratuko da:

·        Jantokiko zerbitzua irailaren 8an hasiko da eta ekainaren 20an amaituko da.

·        Jardunaldi jarraitua daukagunean, irailean eta ekainean, jantokian bazkaltzen duten umeak 14:30ean irtengo dira

·      BI txanda egongo dira:

·        Bazkaldu ondoren 2 eta 3 urteko umeak zaintzaileekin siesta gelara joango dira. Begiraleak ikasleekin batera egongo dira gelan.

·        Bigarren txandakoak jantokian sartzeko itxaroten ari diren bitartean patioan edo liburutegian zaintzaileen ardurapean egongo dira.

·        Ikasleek ludotekan egoteko aukera izango dute txandaren arabera.

·        Ikasleek ez dute ikastetxeko gunetik alde egiterik izango beraien gurasoen edo tutoreen baimenik gabe, irteteko jantokiko begiraleei esan beharko diote eta pertsona nagusi batekin joan behar dute.

·        Umeek, bazkal orduan, eskolatik ateratzeko bi aukera izango dute:

o   12:30ean bazkaldu gabe.

o   13:15ean bazkaldu ondoren.

Kasu bietan sartzeko ordua 14:30ean izango da.

Edozein kontsulta, zalantza, iradokizun edo kexa jantokiko arduradunari, Leire Zorrozuari, edo jantoki batzordeari zuzenduko zaio.

Jantokiko arduradunarekin, Leire Zorrozuarekin, hitz egiteko ordutegia hurrengo hau izango da:

Astelehenetik Ostegunera :   9:10etatik 10:00era

Emaila: jantokia@alonsotegihlhi.net

EL COMEDOR ESCOLAR

FUNCIONAMIENTO Y ORGANIZACIÓN

El comedor del colegio es de los denominados “Comedor de gestión directa”, lo que equivale a decir que el Departamento de educación del Gobierno Vasco introduce la gestión del comedor dentro de la gestión ordinaria del Centro. Los ratios de monitores, cocineras, horarios, precios y demás son decididos por el propio Departamento. La gestión del día a día queda en manos del Encargado de Comedor y una empresa, AUZOLAGUN en nuestro caso, confecciona los menús, trae los productos necesarios y contrata a l@s monitores/as. La supervisión del funcionamiento del comedor le corresponde a la comisión de comedor.

Normas de funcionamiento:

·        El viernes 8 de septiembre ha comenzado el servicio de comedor y finalizará el día 20 de junio.

·        Habrá dos turnos:

·        Mientras tenemos jornada intensiva, en septiembre, los usuarios del comedor saldrán a las 14:30.

·        Después de comer l@s alumn@s de 2 y 3 años echarán la siesta en el aula destinada a este fín. En todo momento estarán acompañad@s por l@s cuidador@s.

·        El alumnado del segundo  turno permanecerá en el patio o en la biblioteca hasta la hora de comer y siempre bajo el cuidado de l@s monitores.

·        L@s alumn@s tendrán la oportunidad de utilizar la ludoteca, según el calendario previsto.

·        L@s alumn@s no podrán ausentarse del recinto escolar sin permiso expreso de los padres-madres o tutores, quienes deberán comunicarlo al personal encargado del comedor. En caso de necesitar ausentarse deberán hacerlo acompañados de un adulto autorizado.

·        L@s alumn@s  con necesidad de ausentarse tendrán dos opciones:

o   Salir a las 12:30 horas, sin servicio de comedor.

o   Salir a las 13:15 horas después de comer.

Siendo en ambos casos la entrada al centro a las 14:30 horas.

·        Los alumn@s utilizarán servilleta de tela, que traerán los lunes y llevarán los viernes para lavar.

·          Cualquier consulta, duda, sugerencia o queja acerca de la organización y funcionamiento del servicio del comedor se planteará a la responsable del comedor, Leire Zorrozua, o a la comisión de comedor.

Horario para hablar con la encargada del Comedor, Leire Zorrozua: